Regn och mer regn

Jag ser det regnar ja ser det regnar...

Hojja villket sugit väder ute alltså, känns ju inte så kul att gå ut och leka när vädret är såhä heller...

Jag funderar starkt på att byta blogg,och kommer då inte länka till den nya bloggen utan dom som vill ha den får skriva till mig och då kommer ja ge den enbart till dom, är så less på allt skitsnack nu liksom...
Men har inte bestämmt mig enu...

Simo sover just nu men antar att han vaknar snart.
I morgon blir det gällivare halva dagen typ sedan till pyn och säga hejdå till mamma som ska på "semester" i en månad typ.

Skolan har börjat här uppe i Pajala är så kul för förra året såg jag nästan ALDRIG min lillebror för han hade lektjon varje dag hela tiden och typ inga hål detta år har han nästan inget annat en rast så hoppas på att han kommer hit lite oftare, han har varit här både i går och i dag och Simo älskar när mobbo kommer hit och busar.


En sommar bid på Simo


Busar i gräset hos mormor.


Åååh titta en sten


Simo och mormor plus moster Linda.


Coolaste killen i Pajala...

Kommentarer
Postat av: Madde

Japp de är av allt lyftande på jobbet som jag får problem. Kram kram.

2011-08-23 @ 13:13:28
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0