fredag?

Fredag redan vart har veckan tagit vägen?
det var ju nyss måndag.
I går var jag och Simo ute ett tag han tycker det är så kul att krypa runt här på gården, bara det att man måste hålla mega koll för vissa bilar som kör in här kör som dårar, som tur e så hör man dom innan dom kommer eftersom att dom måste köra mellan garagen.
I går pratade jag med en underbar vän från skåne hon och hennes 2 barn funderar på och komma upp en sväng i november=) kan jag säga att jag längtar tog mycket???

I helgen ska vi ta det lungt, i morgon ska vi till byn över dan och måste ut i skogen och kolla om det finns nå blåbär kanske?? och hur det ser ur på lingon fronten med för den delen..
Sen på söndan ska vi väl bara ta det lungt, mysa hoppas på bra väder så vi kan gå ut en sväng...

I dag är det bara 7 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja det är bäst att kolla in bilarna. Vi kan kolla på bär i morgon om vädret är bra. Men vi har blivit lovade att plocka vinbär, så om vädret är bra tänkte jag att vi plockar det i morgon som jag senare kan koka saft på. Gott med svartvinbärssaft till vintern. Så vi får plocka en hel den hade jag tänkt.

KRAMIS

2011-08-12 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0