1års kontroll i dag

Japp i dag ska vi på 1 års kontroll, inräknat med
1, Väga
2, Mäta
3, Spruta
4, träffa läkare
5, för hoppningsvis få reda på när Simo får göra allergi test.

Just nu är jag sjukt trött, försöker föstå varför jag sitter uppe när Simo fortfarande Sover.hmmmm.
Jag har inte hunnit fixa med bilderna från kalaset enu men har lite andra bilder som ja tänkte lägga ut innan..


Mina fina pojkar.


Simo försöker säga att han inte vill sitta på pappas axlar.


Sitter och leker med flis + gräs.


Simo säger hejdå till farbror Terje.


mys med mamma.


Mammas lilla prins.


Simo fick en blomma av mormor.


Tror inte mormor vill vara med på bild :P


Undra vad dom kollar på???


Hej nu vinkar jag till dig.


Myser med mormor.


Simo leker med blomman.


Nu tar jag ditt gåbord mormor.


Oj då.


Suddig bild men prickarna syns i pannan.


Imse vimse spindel.


Spindelmannen släng dig i väggen här kommer spindelpojken :P .


Mor och Son.


Min söta unge..

Kommentarer
Postat av: lassika

Vackra sommar bilder KRAMIS

2011-08-03 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0