Skiter i detta snart

I går var det fullt upp bokstavligen HELA dagen.
Vid 9 så kom mamma och precis innan så hade Lewis kommit,
Så vi åt frulle tillsammans, alla 5 fast Lewis lekte mest men men han åt mes bara guk (gurka) som han säger.
Efter frullen så åkte mamma hem och vi satte oss framför tv lite, blev lejonkungen och små pojkarna somnade på 2 röda då.
Båda två sov i 1 och en halv timme, efter att dom lekt lite så gick vi på en prommenad, gick till lekparken och tänkte att killarna skulle gunga men Lewis var så trött att han somnade i gungan och Simo började bara skrika han tycker inte om att gunga alls.
Så vi gick hem i stället fast vi stannade till på ICA och jocke gick in och handlade så stod jag kvar ute med pojkarna och då kommer det fram en tant till mig och frågar om Simo och Lewis är tvillingar, jag trodde jag skulle dö av skratt, dom är liksom inte lika varandra för 5 öre.
Så jag sa till henne att dom bara var vänner och då började hon säga att det är så kul när det är killar som vill ha barn, och vad skulle man svara på det? ja sa bara ja det är så kul.
När vi kom hem i alla fall så lekte pojkarna i Simos lektält..

I natt har Simo gnällt hela natten inget har varit bra.
Så ja sa till jocke om han tar Simo så får han sovmorgon och han tackade inte nej.
älskade prinsen sov typ 30 minuter och vaknade sedan och sov 30 minuter och sedan vaknade han och så höll han på halva natten, så det slutade med att han fick alvedon och då sov han till halv 8.
och nu sover han igen...

Min syster skickade sms till mig i går och frågade vad Simo vill ha när han fyller år, och då kom tanken chitt min älskade son fyller år om 3 månader enu mer paket som ska inhandlas.
Jag älskade att handla paket förut till alla som jag kännde och känner liksom men, jag känner inte för att köpa paket jag känner inte för att ge bort paket längre för det uppskattas inte, och nu menar jag då inte alla men dom flesta det uppsattas inte alls.
Så jag och jocke har pratat om att sluta köpa paket till dom som inte uppskattar det, och då börja till nästa år.
Det är liksom samma sak när man köper en sak till en person och så köper man en annan sak till en annan person som inte är lika fin så blir det en massa skitprat..
Hur hade du/ni gjort???


Fina killen har somnat hos mormor och offa.


mina fina pluttas upp och ner.


ja vad säger man ??


Sitter i mormors soffa och killar tv...


Snart fixa frulle sedan kl 13 ska jag till arbetsförmedlingen och träffa min handlägare,
och efter det så ska det tvättas kl 14..

Kommentarer
Postat av: lassika

Jag har slutat att ge till dom som ej uppskattar det. KRAMIS

2011-04-27 @ 10:07:29
Postat av: Ingrid

Hej!

Jag brukar köpa nyttiga saker, sånt jag vet att folk tycker om/vill ha/behöver på så sätt vet jag att dom uppskattas. Men sen kan det ju hända att man ser ngt som får en å tänka på en viss person och sånt brukar också vara uppskattat och presentkort funkar alltid :-) :Sen brukar jag nuförtiden bara ge till familjen, blir så dyrt annars. :-P. kram kram!

2011-04-27 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0