Risifrutti

Det är nu 2a natten som Simo inte ätit välling på natten, dock har han vaknat av att han tappat nappen och av att han ville ha vatten men vara 2 ggr, SKÖNT... Både jag och Jocke känner oss mer utvilade nu på mornarna =), men jag känner mig endå trött...
I dag har vi bokstavligen storstädat här hemma, det känndes så skönt när det var färdigt, vi har inte längre en hel sand låda i hallen och det är ju skönt..
Jag har även i dag tömt mobilen på bilder och jag har vattenmärkt dom så under veckan som kommer tänkte jag lägga ut lite nya bilder på min fina son,
OCH jag börjar i dag.
Simo är ju så otroligt tokig i Risifrutti så han brukar få äta det hemma hos mormor
och då blir man så här fin.

Simo tycker inte om att ha hacklapp han kan tycka att det är okej om det är en sån som man knyter men icke om det är en "hård".


Risifrutti med blåbär.


En av katterna kom in undertiden som han åt så då var man ju tvungen att kolla in vad han gör.


Mega stiliga killen ju.


Busar lite med mamma med mat i munnen, (mormor i bakgrunden.)

Ne nu blir det att krypa upp i soffan med älsklingen, i morgon lir det upp relativttidigt Jocke ska göra syntest vid 10 tiden, vet inte om han vill att vi ska följa med.
Kram på er och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0