Inga solglasögon

Idag har vi hunnit göra en massa saker känns det som men endå inte liksom.
Bengt har ju varit död sedan igår men i dag kom Ragnar med en batteriladdare så nu levar han igen=) vi körde en runda och när vi kom hem så hade vi en stor svart säck utanför dörren, misstänkte vem det var ifrån men var inte helt säker.
När vi öppnade säcken så var den full med en massa fina kläder till Simo, plus ett påskägg till mig och gubben.
Då hade en underbar bekant plockat ihop en massa kläder till min lilla prins, oj vad vi blev glada=)...
Sen ringde en nära vän till mig och hon o hennes polare kom förbi och drack lite kaffe och prata en massa skit=) tack för besöket gumman min=)...
Efter det så åkte vi till Hedda och Lewis så pojkarna fick busa, Simo rammlade och slog huvudet jag vet inte hur många gånger, han har ju börjat att klättra på exakt ALLT, han drar sig upp längst soffan och stolar ja bokstavligen ALLT.
I morgon blir det att åka till pyn en sväng och träffa en polare som ja inte träffat på nästan 4 år tror jag det är, sedan blir det väl en sväng förbi morsan med.
På lördag ska vi äta påskmiddag med mamma och Ragnar, och jag/vi står för efterrätten, tänkte göra en maräng tårta med dajmgrädde i och sedan lite hallon vid sidan om, hoppas det blir gott.
Jag hitta en bild på datorn på Simo som togs för några veckor sedan och jag måste ju bara visa den ju.


Sötbarnet har mina solbrillor på sig, det var så soligt den dagen och han har inga egna så han fick ha mina,
Men dock åkte dom ner hela tiden så det slutade med att vi fick sätta fast dom med hjälp av mössan såg så kul ut men dom hjälpte ju i alla fall.
Vi har även gjort så att Simo sitter framåtvänd i vagnen nu öfr tiden och jag kan ju säga att han ÄLSKAR det, han är så tokig i bilar så huvudet går som en snurra nästan..
Ne nu blir det att hoppa i lopplådan snart.
God natt mina vänner och mina ovänner.


Kommentarer
Postat av: lassika

Synd att ni inte var hemma när hon kom med kläderna.

KRAMIS

2011-04-22 @ 07:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0