Flyttkaos, Lögner & sjukhuset Nilssons.

Ja rubriken talar väl för sig själv.

Flyttkaos upp över öronen BOKSTAVLIGEN...
Hela gästrummet är fullt med lådor och påsar som är fullpackade, alla tavlor är nere, förådet är tommt bara små saker kvar.
Simos rum blir taget sist, fördelen är att han har alla sina leksaker i backar så det är ju bara att flytta dom i lådorna=)...
I vårat rum är det bara kläder som ska packas ner för sängen ska på tippen, Nya sängen står på ett säkert ställe och väntar på att bli upp packad.

Nya soffan ska vi hämta i dag, ja vi blev ju av med våran soffa i går.
Vi fick en hörnsoffa nån månad efter att vi flyttat in i lägenheten och sen natten till i går fick jag sms om att dom skulle ha tillbaka den, kan man säga mer än SUCK???
Men just denna familj gör typ allt för att förstöra för oss men jag säger bara ni kommer ALDRIG att lyckas...
Jaja nog om detta pallar inte bry mig, det finns ju folk o sen finns det ju folk...

Simo har åkt på en dunder förkylning=( snoret rinner och han är täppt och har feber, lill prinsen är inne på 4e dagen nu,
Som tur e så är han inte lika gnällig längre.
Alltså en sak förstår jag inte gansk många som har barn klagar på att ungarna börjar gnälla som fan efter 8 månader.
Alltså visst gnäller Simo men det är lika mycket gnäll som innan tycker jag.
visst har han fått mer temperament och är mer bestämmd men det är ju bara hans personlighet.
ajja.
Jocke har oxå blivit sjuk, han har ont i halsen och är snuvig o har en hemsk hosta + huvudvärk.
peppar peppar ta i trä så har jag klarat mig enså länge=) hoppas jag slipper bli sjuk oxå...

Jag har en massa folk som klagar på min blogg eller nej dom skickar sms till mig och klagar att jag inte ska skriva si och ja ska inte skriva så, om ni inte tycker om det jag skriver ge då blanka FAN i att läs. det är fortfarande MIN blogg och MITT liv.

Nej om man skulle fortsätta att packa för om en vecka flyttar vi=) säger bara så SJUKT underbart...

Kommentarer
Postat av: Madde

Men att folk ens ska lägga sig i?! Jag kan klaga på att du skriver sällan haha :P Men hallå ni flyttar ju. ;)



Ähh stå på er och skit i alla idioter.



Puss. <3

2011-09-17 @ 15:00:28
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, de är ju ditt problem att du inte vet vad låna betyder.. Du glömmer bort att du faktiskt fått låna saker, och att folk ställer upp för dig. Du kanske ska börja tacka för lånet istället?

Om du skriver för att dina nära och kära i södra svergie ska få veta hur din unge utvecklas och hur ni mår, som du skrev tidigare i bloggen, varför ljuga ihop halva din blogg då? varför inte skriva om de dom kanske vill veta ist? Om du inte har annat att skriva så kan du ju faktiskt lägga ner den, den suger och de är ändå ingen som läser den. Man läser den enbart för att få skratta åt hur tragisk du är. och varför är du så rädd för att visa andra vad folk kommenterar på din blogg? det är väl det som är meningen, de är väl därför man har en blogg?

Eller är de kanske för att du vet att du ljuger om hälften och vet innerst inne att de folk skriver faktiskt är sant?

2011-09-17 @ 21:16:27
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Hej Hopp!



Vill tipsa om en tävling i sammarbete med Mykidoo som just nu är i gång inne i min blogg:



http://mammapetra.myshowroom.se/tavling-my-kiddo/



Tävlingen avslutas 29/9 kl:23.59



det kommer även komma upp flera tävlingar inom snar framtid så håll utkik :)



// Petra - Mamma till Kevin och Nathalie

2011-09-18 @ 14:40:24
URL: http://mammapetra.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0