Ja må hon leva och hoppa högt.

Hela våran lördag var bortkastad eftersom att Jocke jobbade på dagen, så då kan vi liksom inte hitta på nått alls.
Vi var ute på morgonen, sen när vi kom in så ställde jag mig och bakade eftersom vi skulle på 70 års kalas på söndagen.
Bakade kladdiga muffins och chokladollar.

På söndagen så tyckte på Baloo och Simo att vi skulle kliva upp kl 5, ja det var ju bara att kliva upp då.
Jag gick ut med Baloo och Jocke fixade frulle,
sen packade vi in oss i bilen.
I bilen var Baloo super snäll, en gång försökte han gå från bagaget till baksätet men jag sa nej o han gick tillbaka.

Vi åkte först hem till mamma innan vi skulle på kalas och där fick vi lyssna på 2 hundar som bara pep,
Baloo var inne och pep och Freja ute i hagen och pep, vi kunde tyvärr inte ha dom tillsammans eftersom att mamma och deras tik hon löper just nu.
Men sen lugnade båda två ner sig.

Sen åkte vi iväg och grattade Anita på hennes 70års dag och oj vilken dag det blev.
Jag hade bakat och mamma hade bakat åt  henne med och hon blev super glad=)
Sen blev vi bjudna på västerbottenost paj med avokadokräm och paprika (sjukt gott)
Det enda Simo åt på hela dagen i går var en massa kakor ja och välling på kvällen han totalvägrade att äta nått annat, hmm jaja någon gång ska man väl få göra så oxå.

I dag så fick Baloo följa med och lämna Simo på dagis han var "ganska" lydig, eftersom han haft så mycket frihet så måste vi få ner han till valpstadiet helt och hållet för att få han att förstå.
Men det går bättreoch bättre dag för dag.

Nyss när jag satt o spelade på datorn så började Baloo att dröma nått så han sparkade till mig på fötterna och jag som var så inne i spelat hoppade ju högt, och då tittar han bara på mig och vänder på sig, knasiga vovve...

Ne om man skulle gå o starta den där tvättmaskinen kanske???

Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej syster.

Du är utmanad i min blogg. ;)

http://vhdbrud.blogg.se/?tmp=19141931



Puss.

2012-03-19 @ 14:25:38
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Ja vi hade en trevlig dag KRAMIS

2012-03-20 @ 08:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0