Inte i våran julgran.

I går så var vi på öppnis , Simo bara älskar att vara där.
Efter att öppnis stängt så åkte vi till Pizzerian och åt för att sedan åka till Korpilombolo och kolla på en husbil och jag säger bara ALDRIG inte för 5 öre att vi ska ha en sånnt vrak, med andra ord inget att hänga i julgranen.
Den var rostig, det var ett gigantiskt, nej förlåt ett GIGANTISKT hål på ena sidan, som dom tejpat över med silver tejp = INTE ok.
Sen när jocke skulle provstarta den så starta den inte, hmm den lät typ som ja en katt som satt nått i halsen om inte enu värre den ville typ inte starta allt så killen som sålde den hans pappa försökte oxå att starta den och hmm halva bilen rasade ihop, jag hade sjukt svårt att hålla mig för skratt asså.
Det var massa saker som lossnade när man bara petade på den.
Så vi sa att deet var lite väl häftigt för oass att hålla på att renovera...
Så det är bara att leta vidare.
Så om ni vet någon i Pajala eller i Norrbotten som har en husbil eller husvagn så får dom gärna höra av sig.

Simo tyckte att det var dax att kliva upp kl 04.20 i morse hmm det tyckte inte mamma där emot så vi satte oss i soffan och kollade på MTV och han drack välling, efter 5 så började det ÄNTLIGEN barnprogram och när kl var 05.55 så somnade han i min famn min söta lilla prins. Jockes klocka hade då redan ringt och hna låg o drog sig i sängen, han bara skratta när ja slängde mig i sängen och troligt somnade innan jag rörde kudden, jag vet att han satte på mig täcke, men jag har inget minne av att han kom in och sa hejdå och gav mig en puss..

Sitter och lyssnar på en låt som jag lyssnade mycket på när Simo var nyfödd, det känns som en evighet sedan han var så liten min fina lilla plutt, vart har tiden sprungit iväg???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0