Mat gånger 5

Bättre och bättre dag för dag.

Just precis nu är jag bara super glad har inte den blekaste om varför men jag känner mig bara så otroligt glad.
Tror det är min systers Maddes fel. Var precis in på hennes blogg och läste och hon e ju bara för otroligt underbar=)
Allt peppande inte bara från henne men från alla andra oxå så klart gör mig så glad=)

Oj oj Jag hör någon som ropar Mamma mamma.
Simos första ord när jag tog upp han från sängen var Traktor (ovanligt = NOT)

Dieten går faktist bättre än förväntat nu har jag fått in rutinerna har även skrivit ner dom och satt upp en lapp på kylskåpet, så i går gick jocke nu är det en timme kvar tills du ska äta, nu är det 30 minuter kvar, du ska äta nu ska jag blanda den åt dig???
Han är ju bara för söt.

Mina mat tider ser ut så här

07.00 Mat
10.00 Mat
13.00 Mat
16.00 Mat
19.00 Mat

Och där emellan så ska jag dricka 2 liter kalorifri dryck och det kan vara = Vatten, Kaffe, The, Loka eller Ramlösa
Jag får även äta gurka om det skulle vara så att jag känner att jag vill tugga på nått.
I går trodde jag inte att jag skulle klara det för jocke och Simo skulle äta köttbullar och makaroner till middag med gräddsås typ favoriten, men eftersom att jag äter sammtidigt som dom alltså 16.00 så gick det frukans värt bra, jag kunde till o med mata Simo.
Men i dag när jocke kom hem på lunch så gick ja o duchade i stället för att titta på när han skull äta.

Snart ska jag få i Simo lite Lunch sedan ska vi gå och posta packet till Simos kusin som fyller år i morgon...
Plus att min lillebror oxå fyller år i morgon så då ska vi åka till pyn och gratta.

Nej nu måste jag rusa för min son river hela sovrummet. Ha de t fint...

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi klart jag peppar. Trotts många mil peppar jag maaaassor. :D Snart kör jag också då kan vi peppa varandra. ;)

Puss. <3

2011-11-07 @ 17:33:27
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0