Hej å momo

Vad är det för fel på vädret igentligen??? det är liksom den 11 NOVEMER och det regnar ute...

Dieten går fin fin är bara så otroligt less på att dricka dom nu känns som att jag inte gjort annat i hela mitt liv.
Ner i vikt har jag redan börjat gå det märks på kläderna, och det är fruktansvärt roligt.
Men jag kan ju säga att jag hade då aldrig klarat detta utan allt underbart stöd som jag får från allt och alla.
Familjen, vänner, jockes arbetskolegor, och dom underbara mammorna på öppnis=)
Det har börjat bli en massa långa promenader här hemma med, i går var jag och Simo ute i nästan 2 timmar o gick eller ja simo somnade i vagnen så jag kände att eftersom han endå sover så kan jag ju fortsätta gå en stund till...
Sen har vi även börjat gå på kvälls promenad i över 1 time efter maten, Simo tycker att det är jätte kul speciellt att titta på bilarna som kör emot en eftersom att man bara ser lysena på dom :P.. söta barn...
Det har blivit många promenader till kyrkogården till mormors gra dom senaste dagarna, vet inte varför men jag har börjat sakna henne så otroligt mycket min mormor dog redan 1999 men just nu saknar jag henne så otroligt , vet inte om det beror på att Simo finns att jag känner att jag hade velat att dom skulle träffas.
Varje gång som vi går från graven så rukar jag säga till simo säg nu hej då till gammel mormor och vinka, min söta son vinkar och säger hej å momo . Första gången som han sa det så började jag nästan att gråta.

Jag har ju inte velat tala om vilket datum som jag ska in och operera mig och det har sina skäl till det, men jag kan tala om att det är mindre än 1 månad kvar nu i alla fall.

I helgen blir det städa av och julsakerna åker nog fram med, får jag inte glädjas av snön så går jag väl glädjas av alla tomtarna=)

Ja nej om man skulle gå och diska kanske???

Ha en fin dag

Far och son leker i sandlådan i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0