Leker tillsammans


Min coola kille.


Måste känna efter så att sol glasögonen sitter på plats..


Vi står och väntar på att pappa ska komma.


Byxorna har mormor stickat och tröjjan har G-farmor stickat (Jockes farmor.)
Och coola mössan har han fått av en bekant.







Det är andra dagen nu som det regnar ute så tråkigt.
i går var det lite uppehåll men i dag har det regnat hela dagen.
Visst kan man gå ut men inte så kul precis.
I går kväll så busade Simo med Lewis halva kvällen, och folk som säger att så små barn inte kan leka med varandra jag säger bara det är SKIT snack.
Simo och Lewis satt inne i Simos lektält och dom lekte MED VARANDRA.
Jag stör mig så sjukt mycket på folk som säger att barn i deras ålder inte kan leka med varandra för varje gång dom är med varandra så ser man att dom leker med varan och inte var för sig.
I går på dagen så gick jag igenom Simos kläder som låg på förstora hyllan och jag konstaterade att det var sjukt mycket som han kunde ha nu ju. var tar tiden vägen egentligen?? den springer i väg.
Det känns fortfarande som att det var igår som vi kom hem från BB, och om 2 fatta 2 månader så fyller Simo 1 år ju.
Allt går för fort just nu...



Simo skriver själv

 h  tc  hnnnnnn  ljkmn  ftgj cf.jik,vy, n n b  jmkkumkfy67uy7hyh

Kommentarer
Postat av: lassika

Jag vet vad det står, Jag saknar mormor. KRAMIS

2011-05-19 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0