Den är TOM

Så nu har jag tömt både min och gubben mobiler på bilder, och jag har till och med hunnit vattenmärka alla bilderna, så tänkte slänga ut några.


Älskade lilla prinsen sitt och pratar med blommorna.


En glad och nyvaken kille.


Älsklingen sover på balkas.


Sover så gott.


Några av sticklingarna som vi fick på posten för en vecka sedan.


Längtar tills dom blir stora.


Simo hjälper mig att skriva på FB, hmmm gick ju inte allf för bra.


Lite mys med mamma.


Hallå är det någon under min säng?


Man tager vad man haver och Simo tar en ratt, när det kliar så mycket i tandköttet.


Kliar i tandköttet så otroligt mycket.


Fina pojken växer på tok för fort.



Nej nu kallar sängen.
Sov gott vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0