Tvillingvagn Kalas och krokodiler

I dag har vi varit på 22 års kalas hos underbara Hedda..

Vi har nyss lämnat tillbaka Nikki till sin matte.
Just nu sitter Jocke och leker med Simo, Jocke har kommit på nån ny ramsa om en krokodil som går.
Nu kommer krokodilen, nu kommer krokodilen, nu kommer krokodilen och han är jätteeeeeeeee hungrig. och så kitlar han Simo och pojken börjar skratta när jocke säger krokodil första gången :P
Simo har även kommit på en ny lek genom att sitta och suga på Jockes näsa eller enu bättre blåsa i Jockes näsa efter att han dräglat på den så jocke blir tokig på han :P ...

Jag måste ju berätta vad jag och jocke gjorde igår..
I torsdags så satt vi på blocket och hittade en syskon/tvilling vagn som var här i Pajala som var från 2006, knappt solblekt alls, vi åkte i går och tittade på den, och vi köpte den..
NEJ jag är INTE gravid, MEN för det första Lewis brukar vara här perfekt att ha då när han är här om inte annant så säljer vi den vidare för mer än det ynka priset vi gav för den..
Ett riktigt kap med andra ord.
Vill ni nu kommentera negativt på detta inlägg om vagnen så behåll det för er själva, och jag menar det oxå, jag pallar inte att dom flesta kommenterar allt vi gör.
VI gör det som är BÄST för oss, och det finns folk som kan intyga det...

Nu ska ja sätta mig i soffan och gosa med mina fina pojkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0