Sjuk...

Har inte varit mycket skrivande. Simo har blivit sjuk han kräks,har sprut bajs, feber.
BVC misstänker att han fått vinterkräksjuka=(Men hon tyckte oxå att det var konstigt att han har det med tanke på att han bara är 7 månader..
I dag har han ätit 1/2 dl gröt och 1 majskrok, ska köpa vätskeersättning senare och proviva, han fick alvedon för 30 minuter sedan så han somnade ganska fort efter det..
Håller tummarna att vi inte blir sjuka nu om det nu är vinterkräksjukan,..

Var hem till mamma i går och då undrade hon varför jag, Madde (storasyster), Lena (lillasyster) och Erik (lillebror) var tvungen att åka enda till Grekland för att kolla på Bio, och där sitter jag som ett stort ? innan hon berättar att hon drömt att vi bara kommit fram till henne och sagt att vi skulle till grekland för att gå på bio,..
Jag hade lungt kunnat åka utomlands och kolla på bio bara nån anna betalar :P ....
Men vi kom fram till senare på kvällen att mamma skulle betala så vi kunde åka och kolla på bio :P.....

Mamma kommer och hämtar mig och Simo om drygt 2 timmar så ska vi åka till pyn, Jocke är redan där han åkte i morse, dom håller på att skruva på skotrarna, dom fick 2 att fungera i går nu är det bara 2 kvar, kan inte mer än att hålla tummarna..

Ne nu ska ja gå o kolla om posten kommit.
Ha de fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0