Inte i sängen

Lewis har sovit hos oss från lördag till söndag, det gick hur bra som helst, Simo och Lewis lekte på golvet och Lewis gav Simo alla leksaker eftersom min lilla plutt inte kan krypa riktigt..
I går var vi hos mamma med familj ett tag vi blev bjudna på middag pannbiff med makaroner och sås. jag säger bara MUMS...
När vi skulle åka hem så var vi och hämta våran tillökning lilla söta Nikki, som ska vara här i en vecka.
Det är så kul för dom flesta säger att Nikki skäller för minsta lilla och att han kissar och bajsar inne, MEN Han har inte skällt en enda gång sen han kom hit, och då brukar våra grannar vara dukitga på att slå i dörren.
Han har varken kissat eller bajsat inne i natt, han kom och väkte mig vid 6 tiden i samma veva som Simo vaknade och talade om att han ville ut.
Just nu ligger han och gosar med Jocke, det märks att han är tokig i Jocke för i går så fort Jocke gick från soffan så följde Nikki efter, men om jag gick så lyfte han knappt på huvudet,
både jag och Jocke sa till varandra att han inte skulle få sova i sängen men tekniskt sett så sov han inte i sängen utan han sov på Jocke från kl 3 till 6 typ.
Han är mega gosig med Simo oxå han låter Simo klappa på han ( lite små våldsammt som barn är) men han säger inte ett ljud och tycker han inte om det så går han i väg, i går var han lita avikande men i dag när jag skulle gå och ta upp Simo från sängen så gick Nikki in och ställde sig på bakbenen och slickade Simo på handen och Simo bara skrattade...


Inte jag som tagit denna bild, hitta den hos Nikkis matte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0