Gällivare

Ja som dom flesta vet så var vi i Gällivare med Simo från onsdag till torsdag denna vecka.
Jag säger bara ett litet barn ska INTE behöva göra ett 24 timmars EKG,
Så lite som vi fick sova den natten har vi inte fått göra sen Simo var nyfödd.
Tyckte så otroligt synd om pojken, ville bara ta bort dom där dumma elektroderna, men så visste vi ju oxå att han måste ha dom där.
Vi fick även veta att det är typ 2 års väntetid på att få göra 24 timmar EKG så Simo fick ju förtur så det heter duga, och det är ju skönt att dom tar det på sådant allvar..
Nu ska vi bara vänta i typ 1 månads tid för att få svar på det, hoppas det inte visar nått dåligt men det tror vi inte för han är ju så piggelin nu så=).
Det är så komiskt igentligen för första gången vi låg inne med Simo i Gällivare så lärde han sig att börja äta mat, nu denna gången som vi var inne så kunde man ju inte mer än att skratta.
Vi hade precis ätit frulle på hotellet och lag lägger ner Simo på golvet medan vi plockar undan efter oss, och när jag vänder mig om så är han defenetivt inte där jag lämande han, nej han var 3 - 4 meter längre bak under ett bord :P
då hade han puttat sig själv akåt undertiden och jag som tyckte jag bara vände ryggen till en sekund, så komiskt att han börjar göra sådana framsteg när vi är borta:P ...
I går kväll så fick han ligga på golvet här hemma och helt plötsligt så låg han under data stolen, hihi fina killen..
Jocke tog bild på han, ska försöka sätta mig och märka lite bilder snart igen.

Just nu känner jag mig inte 100 börjar få ont i huvudet, har fått ont i min vänstra axel igen ( den jag haft problem med sedan bilolyckan.)

Tror vi ska åka iväg till mamma ett tag i dag, Simo sover just nu så han får gröt när han vaknar och sedan blir det bilen=).
Så skönt väder vi har här fresten, solen skiner och det är + grader kan ju tala om att det töar, ska bli skönt blir nog att Jocke får lyfta upp vagnen så vi kan ha den på balkongen så Simo kan sova där på dagarna..
Ne nu ska jag försöka få tag på min kära mor o se så hon e hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0