Vattkoppor


Pappis hjälper till att gunga.


Spanar in mammas tånaglar som har nagelack.spännande.


Kollar in smulorna efter riskakan som ligger på golvet.


Hittade en napp mitt i allt.


Leker med badhanduken.


Bara att ha bordet tommt om man inte vill ha det på golvet.


Hallå i lekröret.


Leker tittut.


Busar i rummet.


Gosar med täcket.


Och tycker nog mamma är lite jobbig med den där kameran.


Nått spännande på TV.


Dansar vals med mormor.


Och sen lite bugg, fast pausa ibland och titta på traktorn.


Mys med pappa, som kommit hem från jobbet.


Klappa pappa på axeln.


Sitter och äter riskaka och kollar på Dinosarie tåget.


Våran glada skitunge.


2 av alla dom 7 tänderna.


Mer av mamma än av Simo.


Hmmm vad gör pappa för kul?


Så här stiligt äter jag frukost med mamma.


Hallå pappa vad ska du göra?




Snart är så börjar det komma bilder från digitalkameran i stället, så fort jag gjort slut på alla andra bilder som först ska upp..
Snart kallar sängen känner mig inte alls pigg i dag, ont i halsen snuvig.
Älskade plutten har oxå snorig näsa och feber + VATTKOPPOR.
man kan ju säga tur dom kommer nu och inte senare.

Kommentarer
Postat av: lassika

Vilka härliga bilder, han var lika glad idag. KRAMIS

2011-07-01 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0