En Solig Dag Med Simo


Fina killen sitter i gräset hemma hos mormor och spanar.


Leka i vattenpölar är det bästa som finns.


kollar in solen som är på stortån.


Känner på gräset som kittlar.


Fick syn på en av katterna och ska självklart följa efter den..


Och självklart så ska man alltid ta den lite svårare vägen...


Simo och pappsen + mormor med på hörnet.


Ute på en liten promenad med pappsen.


Spanar in dom som ligger och solar..


Spanar in moster som kommer gåendes.


Leker lite med mormor krykor.


Varit med pappa och kollat runt lite i ladan.


En bild säger mer än 1000 ord. Jag älskar dig hjärtat mitt.


Leker med pappas sandal/fot, tyckte det var jätte kul när pappa vicka på foten.


Finaste Simo på jorden.


Vill inte ha solhatten på.


Rensar skostället hos mormor.


Simo busar med Eva lite. Mormor och Ingvar kom oxå med på bild.


Dra lite i Ingvar skägg, det kanske kan bli lite längre då.


Det bästa man har sätter man på bordet.


Vinka till kameran, Moster och pappa fick oxå vara med.


Säga hej då till Eva som varit på besök hos mormor och Offa och hälsat på.


En bamse hej då kram till Ingvar som oxå var med upp till mormor och offa.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan nu har jag dragit 2 vinnar eom 2 halsband. Gå in och kolla om de tva just du som vann. Tipsar även om 3 andra tävlingar som finns på min blogg till höger!

2011-06-11 @ 10:44:51
URL: http://dennismama.blogspot.com
Postat av: Lili

hej

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ica presentkort 250kr:

http://gratishav.blogspot.com/2011/06/tavla-ica-presentkort-hos-mig.html



hoppas du vill vara med.

kram

Lili

2011-06-11 @ 11:13:18
URL: http://www.gratishav.blogspot.com
Postat av: lassika

Vilka fina bilder du har fått. KRAMIS

2011-06-11 @ 11:39:18
Postat av: Molly

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 16:45:26
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0