Läsare från Skåne

Jag har länge gått och saknat 2 underbara personer så mycket, och saknaden blir mer och mer för jag vet att dom kommer hit snart.
Jag vet inte sist jag saknade nån/några så här mycket, hur kan 2 små personer göra så stor sak i ens liv?
Jag har 7 st syskonbarn, och 2 av dom ska komma upp hit om några dagar, Lillasyster är ner till Sundsvall och hämtar dom + att hon tar semester från byn :P
Det ska bli så underbart kul...

I går kväll var mamma och lillebror hit och lämnade den sista bokhyllan och så fikade vi lite, jag sitter med Simo i famnen och han försöker bita mig i näsan men jag var snabb och han reagera då blir han sur och hugger mig i kinden i stället, fick fina märken av tänder där...
Jag sa till Jocke igår kväll att jag hade ont i ögat det jag fick till svar var : älskling man kan få ont om man är trött.. Hmm vad svarar man på det???
Men i allafall i morse när jag vaknade och kollade mig i spegeln trodde jag att jag skulle rammla baklänges, det ser ut som jag åkt på stryk halva ögat är uppsvällt, gör skit ont när jag blinkar eller när Simo ska dit och försöka ta mina ögonfransar.
Jocke tyckte jag skulle ringa till VC men palla, jag ser ju fortfrande :P

I dag ska vi göra lite ärenden på byn, och om vädret fortsätter vara så här fint så ska vi nog gå och sätta oss i parken en sväng.

Ååååh jag måste ju berätta en sak,
Jockes famlij bor ju nere i Skåne och här för någon dag sedan när han pratade med sin farmor och farfar så berättade dom att dom brukar sitta och läsa min blogg=) skojja inte jag blev paff och överlycklig liksom.. HEJ Gertrud och Lasse=)
Vi saknar er och längtar tills ni kan komma upp till oss=)



Kommentarer
Postat av: lassika

Jag och Erik säger tack för fikat, idag har jag tagit fönsterna i rummet KRAMIS

2011-06-14 @ 18:03:19
Postat av: Madde

Mamma berätta det, du får ta en bild hehe. :P



kramar.

2011-06-14 @ 20:52:25
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0