5 minuter senare

I dag hände nått så otroligt stort, och jag fattade det inte förn typ 5 minuter efter att det hände. SIMO har GÅTT helt själv 3-4 steg..
Vi var i köket jag och Simo och så fick han så brottom så han släppte mina händer och bara gick iväg, jag tror inte att han själv fattade vad som hände fören han stannade och satte sig ner.
Just nu går tiden allt för fort, min lilla stora älskling...


Simo åker traktor för första gången. Bäst att pecka på spaken så pappa gör rätt.


Mina fina pojkar, kommer alltid finnas för er..


Kommentarer
Postat av: lassika

Ja han är för gullig, men det lät annat för en stund sedan när han gjorde bit märke på kinden:))

2011-06-13 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0