Knas med bloggen

Vet inte vad det är som är fel, det går hur segt som helst när man ska lägga upp bilder och det går mega segt att spara ett inlägg=(...
I går kom ÄNTLIGEN min nya bästa vän=P
Japp i går kom tvättmaskinen säger bara ÄNTLIGEN,
Killen som kom och lämnade den satte den i hallen, så när jocke hade rast så kom han och en kille från hans jobb och lyfte upp den.
När jocke senare kom hem och efter att vi ätit middag så började jocke att instalera den, typ redan ett problem anslutningen till vattnet var fel mått så han fick åka till en VVS gubbe här i byn och hämta en koppling,
Sen så gick allt bra ETT tag i alla fall.
Mitt i ett program (man ska ju alltid köra en nymaskin utan tvätt första gången)
Så sluta den bara den stod kvar på nr 6 hela tiden och sen la den bara av,
Jag satte mig för att läsa manualen och efter mycket om och men kom jocke på vad felet var, slangen som släpper ut vattnet ut maskinen måste sitta på en viss höjd för att det inte ska bli fel och jocke hade lagt ner slangen rakt ner på golvet in till golvbrunnen..
Men men så i går kväll så körde vi en premiär tvätt=) säger bara UNDERBART.
Har redan i dag tvättat 2 maskiner..
Öööö ja vi har sjukt myckt tvätt just nu för det är typ omöjligt att boka tvätt tid i våran tvättstuga.




Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh lyxigt. :D



Puss.<3

2011-07-07 @ 17:56:38
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0