Mitt hjärta

Du är lyset i det mörka
När du tittar på mig så brinner min kropp
Att känna din närvaro gör mig knäsvag
Älskling jag vet vi kan bråka och säga saker tll varandra som vi inte menar,
MEN jag vill du ska veta att jag älskar dig.
Jag kan nästan inte förstå hur jag kunnat leva utan dig.
Du kommer alltid vara den som lyser upp mitt liv,
att ha dig breve mig varje kväll är så underbart.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart för jag är totalt galen i dig.
Jag vill alltid kunna krypa upp i din famn älskling.
Att vara breve din sida det finns inget som är mer underbart än det.





Jag Älskar Dig Joakim Nilsson

Kommentarer
Postat av: Jocke din man <3

Älskar dig med hjärat ska snart gå och pussa på dig i soffan <3

2011-02-28 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0