Inge sova i natt

Simo har verkligen inte velat sova i natt.
Han somnade vid 9 tiden i går kväll men redan vid 11 tiden började han bråka, och sedan fortsatte han hela natten.
efter halva natten gav jag upp så jag väckte jocke och sa om du tar han resten av natten så får du sovmorgon och han var inte sen på att nappa=)...
Sen vid 6 tiden så gav jag upp totalt då klarade jag inte av att lyssna på simos gnällande längre och Jocke sov så gott så jag bestämmde mig för att kliva upp.
Så vi satte oss i soffan och tittade på tv det började en film som jag satt o tittade på medan Simo först satt i soffan sedan låg han i resesängen ett tag och sedan somnade han i min famn efter att ha ätit lite välling, Så nu sover han.
Det är faktist ganska varmt ute i dag endast 10 minus, Det snöade ganska kraftigt när vi klev upp men nu kommer det bara några flingor.
Ska snart göra frukost på sängen till älsklingen och sedan ska vi bestämma när vi ska åka till pyn.
vi ska först gå på loppisen i sporthallen så det blir nog så att vi tar bilen dit o sen åker till pyn.
Just det vi har ju inte varit i pyn på länge för att bilen Bengt inte velat starta men så igår när Jocke gick ut så starta han fin fint=)
Men Bengt kommer nog inte vara kvar så länge då vi nog ska byta bil på Söndag, Vi har hittat en billigare bil och killen som äger den bilen är så sjukt intresserad av våran bil=) vi har ju en Volvo 850 men det e ingen vanlig 850, ska be Jocke förklara vad det var som e så speciellt med Bengt så ska jag försöka förklara för er sedan.
Ne nu ska ja fixa lite frulle till älsklingen, hoppas på att Simo sover nån timme i alla fall..

Just det jag vill sända många krya på dig kramar till min fina syster son William som är sjuk, lill killen ligger hemma med hög feber.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad söt du är tack tack. Tror och hoppas att han går åt rätt håll nu. Men vi får se. :)

kramar.

2011-02-26 @ 11:41:18
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0