På måndag är det bokstavligen klippt

I dag har vi haft fullt upp hela dagen.
Simo har varit till tandläkaren, super intressant och han var jätte duktig på att sitta still (nästan i alla fall)
Han hade jätte fina tänder, ska tillbaka om 2 år igen för att kolla hur de ser ut då=) ska bli spännande.
Kul o se om Simo tycker det är lika kul att gå till tandläkaren som ja tycker att det är.
När jag var liten så älskade jag att gå till tandläkaren tyckte det var så spännande att ligga där i stolen och titta när dom sprang runt huvudet på en=)...

När vi var på väg hem så mötte ja en kompis som kom cyklande vi stod o pratade ett tag tills vi bestämmde att vi går hem till oss och kokar lite kaffe och pratar massa skit, vi hade super kul och Simo hade super roligt när han fick leka med vovven.
Efter ca 2 timmar så drog M vidare för att träffa annat folk.

Vid 15.20 tiden så fick vi besök igen då kom söta H hit och sålde lite jultidningar och busade med Simo + att hon även åt här och Simo tyckte det var super kul att H satt vid bordet med oss och åt=)
Sen blev det badkaret för Simo och sedan lite mer bus innan H skull hem.

Nu har Simo gått o lagt sig och har somnat med.

Åååh vad jag längtar till Måndag när Gertrud och Lasse kommer hit och ska vara här i en vecka=) det ska bli super mysigt=)
Vi kommer ha så mega kul=)
+ att jag även ska klippa mig på måndag med, var och bokade en tid hos en frisör i går,hoppas på det resultatet som jag vill ha=)
Det kommer före och efter bilder på mitt hår, i nesta vecka...

Ne nu blir det mys i soffan med älsklingen.

¨
En jätte gammal bild på Värdens finaste Simo

Kommentarer
Postat av: lassika

Krama om mormors lilla gull. Ska du till Saato?

KRAMIS

2011-08-31 @ 08:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0