Vi ringer upp dig

Man blir väldig paff när man ringer till vårdcentralen och man får prata med en dator okej det kan jag väll ta MEN när  man ringer till akuten och en dator säger, knappa in personnummret på personen som ärendet gäller avsluta med #, så gör man det och sedan säger dom vi ringer upp dig när det passar.
Ja det känns ju jävligt bra när man sitter med en pojke i famnen som rammlat ner från sängen och kanske fått hjärnskakning.
Jocke gick och hämtade bilen så vi åkte in endå, som tur är så var det bara att gå raka vägen till akuten, och det kommer en läkare på engång och kollar igenom Simo men hittade inget, han har heller inte ont men han har 2 super snygga bulor i pannan.
Han kände ignom hela Simo som bara satt och skrattade hela tiden , skönt de i alla fall.
Sedan sa han att han kan inte hitta nått men om Simo skulle förändras under dagen/kvällen så skulle vi komma in igen.
När vi kom hem så fick Simo mat och nu sitter han och leker i soffan med sin fina underbara pappa.

I går var det mega fint väder jag satt på ballkongen i över 1 timme och solade säger bara SKÖNT.
I dag är det hmm inte lika fint väder ingen sol och det regnar, alltså fatta det regnar i april, det brukar ju nästan aldrig hända.

Var in till arbetsförmedlingen i morse och sa att jag inte jobar mer, fick reda på att arbetsterapeften och arbetspsykologen är där i dag och dom ska diskutera mitt ärende så har jag tur får jag träffa dom om 2 veckor.
HOPPAS.
tänkte sätta mig och kolla om det fanns nått jobb som jag kanske skulle klara av utan att min axel lägger av, just nu har jag ju börjat få problem med min axel igen och det gör ju inte saken bättre att Simo växer oc blir tyngre, MEN det är underbart att han blir större, I dag när han lekte med Lewis så satte han sig helt plötslig upp och han förflyttade sig på rumpan=) han tog även tag i Lewis stora barbapappa och ställde sig upp, jag trodde jag skulle tappa hakan, min fina pojke är inte så liten längre men han är lika fin fortfarande..

NU ska jag börja med maten blir en tidig middag i dag.
köttfärsås med pasta hoppas det blir gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0