Sängramen genom fönstret

3 natten nu som Simo inte ätit på natten=) hoppas värkligen att han fortsätter så här=).
Just nu ligger lillkillen på balkongen och sover sött i vagnen, det blåser bokstavligen STORM här i byn i dag känns som man ska blåsa bort när man går ut, men solen skiner så det är lite varmt i alla fall, och det e ju skönt.

Det blev en sen natt i går jag och gubben satte oss och började leka skrivleken och jag säger bara chitt vad vi har skrattat alltså.
När vi väl lakt oss för att sova så ni tror inte säng helvetet brakade ihop IGEN det är liksom 3 gången nu på typ 2 månader, man blir ju inte annat än tokig,
Jag hade sån god lust att slänga ut hela jävla sängramen genom balkongen, men konstaterade att det kan vi ju inte göra eftersom det e mammas sängram.
MAMMA får jag slänga ut sängramen genom fönstret????
Jag är bara glad att inte Simo legat i sängen med oss när sängen brakat, det är ju inte det att den är HELT trasig utan spjälorna som ligger i sängen åker ner så halva madrassen hamnar på golvet, lovar att jag ska ta en bild nästa gång det händer...


Här kommer lite bilder på lillemannen.

Börja med att klätra bara lite


Lite högre upp går ju


Och så var vi uppe då..

Första gången Simo klättrade dit upp så klätrade han med hjälp av skötväskan som står breve, men så igår så behövde han ingen skötväska utan han klätrade upp så fint endå utan hjälp.
Han hade järna fått sitta där om det hade varit så att han kunde ta sig ner säkert men det kan han inte utan han bara slänger sig med huvdet före som tur e så var Jocke snabb och fångade upp han innan han slog sig både gul och blå..


Busar med pappa lite.

Ne nu ska ja fundera ut på vad vi ska äta med kycklingen som ja tog fram, hoppas på att det blir gott bara,
I går åt vi hemmagjord pizza med köttfärs på och Simo fick ju så klart oxå äta eftersom han äter det vi äter, och jag säger bara han ÄLSKADE det=)  jag började att mata han men efter ett tag så satte vi ner stolen så han fick sitt eget lilla bord och där satt han med en egen tallrik och åt sina pizza bitar , frågan är ju bara om det kom mer på golvet eller om det hamnade i magen.=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0