Påsken och kossor

Simo tyckte vi skulle kliva upp kl 7 i morse ganksa överenskommet faktist.
Vid 9 började jag baka tårtan som vi skulle ha med till mamma, och jocke gjorde faktist det mästa, förut så har det alltid varit jag ensam i köket nu allt offtare så kommer min underbara man smygandes och frågar om han får hjälpa till, kan lova att ja blir glad då=)...
Vi har haft mega mysigt hela dagen, hjälpt mamma att städa lite fixa mat och haft allmänt trevligt bara.
Ragnar var på pimpeltävling halva dagen så han såg man inte så mycket av och i morgon ska han dra med jocke oxå, så då ska ja och Simo vara me morsan hela dagen=) Simo älskar att vara hos mormor, i dag så har dom busat så mycket så han tvär slocknade i bilen hem=), dock vaknade han hemma och varit vaken till nu,eller ja han e fortfarande vaken men Jocke håller på att söva han.

Vissa barn har ju när dom är yngre typ en favorit sak, Simo bara älskar sin kosnutte speciellt när han sak sova, han har även en jätte stor konalle som han fick av en kompis till mig på BB och den äslar han med, nej vänta Simo älskar alla kossor som är i mjukis format så att säga, sin snutte, stora kossan, mamma mu.
Så skulle någon få för sig att ge nått till simo i nalle format så köp en KO :P


Pjamas kungen.


Den stora kossan från BB.
(jag kan lova att den var dubbelt så lång som Simo när han fick den.


Bus killen.

Just det jag har efterlysst på min FB om en lära gå vagn, men dock utan resultat.
Finns det någon som har en lära gå vagn som borskänkes eller säljes för en billig peng?
och som i sådanna fall kan skickas upp till Pajala?????

Hoppas ni haft en fin påsk
sov gott när det är dax...

Kommentarer
Postat av: lassika

Tårtan var super god KRAMIS

2011-04-24 @ 07:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0