Nej

Får väl börja med att be om ursäkt för den mega dåliga uppdateringen, Förlåt.
Jag har bara inte pallat att sitta och skriva, Simo gnäller 24 timmar om dygnet till och med när han sover, han har kommit in i en perjod där det bara låter mamma mamma mamma mamma  eller så säger han Nej,
Hur många ungar som snart är 9 månader bruka krypa runt och säga Nej ? och då säger han Nej till saker han inte får göra som Tex pilla på elutagen eller lika med antennsladden till TV.
Det är precis som att han vet att han inte får röra och då säger han Nej till sig själv.Söt barn..
Här hemma är vi konstant trötta Simo bokstavligen VÄGRAR att sova på nätterna han vaknar hela tiden och vill vara i famnen eller ha mat eller bara ha nappen, och får han inte som han vill så skriker han för kung och fosterland.
VARFÖR vill han inte sova?
I natt var han bara allt för söt han låg i sängen och ropade Bappa Bappa      BAPPA   Så jag klev upp och gick in till han för att ge han nappen, och gick sedan ut från hans rum o gick på toa då hör jag Bappa BAPPA BAPPA Mamma, så jag gick o blandade en flaska till han o när ja kommer in i hans rum igen så hör jag värsta sucken och så säger han Bappa, och tittar på mig o ser sur ut.

Jag vet jag har lovat att lägga ut bilder på Simo och jag lovar det kommer nångång, jag bara årkar inte sätta mig och märka bilder just nu.


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha det är vanligt när viola och William var så små kröp dom runt här båda två och sa NEJ till varandra när dom gjorde saker dom inte fick..

Kramar.

2011-04-12 @ 16:12:32
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Kan jag väl inte tro att mormors lilla Skrutt är gnällig

KRAMIS

2011-04-13 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0