Mormor är bara bäst

Min mormor gick bort 1999 och är begravd här i Pajala så vi brukar vara till graven ganska ofta faktist.
Jag önskar så mycket att min mormor skulle vara kvar här på jorden med oss att hon skulle vara pigg och glad, jag önskar så mycket att hon skulle få träffa Simo.

Men önska kan man ju göra men den önskan kommer tyvärr aldrig att slå in=(
Som tur är så har ju Simo världens bästa mormor och jag kan lova att han är mormors pojke, han älskar att busa med henne.

Simo tittar när pappa och offa byter till sommardäck på mormors bil


Kollar så att mamma står kvar oxå.


Att försöka att krypa med en overall på är ju inte det allra lättaste.


Mormors pojke.

Att ha en mamma som stickar är det bästa som finns, redan när Simo låg i magen så började hon stick kläder till han=),
det är allt från sockor till byxor till koftor och tröjjor till och med mössor och vantar.
Jag måste visa nått så underbart sött som min mamma har stickat till Simo.


Ett par gråa sockor, ett par hängselbyxor med en kofta och en super söt mössa.


Spanar in Offa som sitter på trappen.


mönstret på mössan.


Min fina pojke är ju bara för otroligt söt i sin fina dress.

Jag älskar att min mamma stickar kläder till Simo, det är så praktiskt att ha.
och sen är det ju ett STORT pluss att Simo blir så otroligt söt i allt hon stickar till han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0