Lunch,kana och blodpudding

Pojkarna sov till halv 11 då simo vaknade igen och då tyckte jag att även jocke kunnde kliva upp..
Klockan 11 så ringde Melina en väldigt nära vän till mig och fråga om hon fick bjuda mig på lunch på thai och jag tackade så klart inte nej.
Vi hade så kul skrattade och flummade som förr i tiden.
Tack för en underbar stund gumman.
Sedan gick jag till arbetsförmedlingen och skulle prata med min handläggare som totalt glömt att jag skulle komma i dag, men jag blev inte ett dugg klokare av att vara där, hon sa bara att jag skulle vänta tills jag fått papprerna som dom skulle skicka till mig.

Jag har nyss tömt mobilen på bilder och vattenmärkt dom så tänkte bjuda på lite nya bilder.

 
Första gången som Simo åkte kana och han tyckte det var kul.


Han fick även åka den stora kanan.


Fast i slutendan så var det nog jocke som tyckte det var roligast.


Första gången som plutten gungade.


Han ser lagom road ut, han tyckte inte om det alls, denna bild blev tagen prcis innan han började tok skrika och gnälla.

I dag blev det blodpudding till middag och Simo tyckte det var jätte gott speciellt med mormor hemmalagade lingonsylt till.

Nej nu kallar sängen jag är så otroligt trött helt färdig.

Kommentarer
Postat av: lassika

God mat KRAMIS

2011-04-28 @ 07:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0