Ingen tid

Det blir bara ett kort kort inlägg just nu, ska snart fixa frulle och snart kommer mamma förbi och snart kommer oxå Lewis som ska vara här hela dagen=)
Har varit i pyn hos mamma och Ragarn hela helgen så dt har inte funnits tid att skirva för 5 öre.
I går kom vi inte hem fören efter halv 10 så, men sager har blivit gjorda kan jag tala om, Min styvpappa är en riktig hamster han tycker att det mästa är bra att ha som tex 5 soffbord var av 1 som är helt typ eller en gungstol som är trasig eller en stol som inte går att sitta på, ja allt med andra ska sparas.
I går så tömdes HELA vedbon och då menar jag HELA,
jag har aldrig kunnat minnnas när jag kunde gå rakt igenom hela vedbon utan att klättra över en massa skit, men nu går det allt är staplat efter väggarna och det som inte skulle behållas åkte till majbrassan eller till tippen.
I natt har det regnar och våran andra vagn har stått på balkongen så den är ju blöt hopppas den hinner torka till Lewis kommer så att vi kan ta en promenix senare.

Nej nu frulle.
skriver mera senare

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja det blev fint, vet inte heller att jag har sett så lite där inne i vedboden. Tack för fikat. KRAMIS

2011-04-26 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0