Det Finaste Jag Vet

Satt på youtube nyss och hitta en låt som passar in så bra på mig o gubben så tänkte skriva ner den.


Du är det finaste jag vet de finaste jag vet.
Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är och du tog mig på fötter igen.
Tre ord då jag faller direkt, du o jag det bästa som har hänt,
Se mig i ögonen, jag förstår nu, jag vet att vi båda vi behåller i en evighet.
Förlåt mig om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt.
Och känner du dig ensam är du aldirg till besvär, för när du behöver mig kommer jag redan vara där.
En bra vän som fanns där i från början, du förlät mina fel och tog bort den onda slöjan.
För när alla andra svek, var det du som stod kvar, berättade för mig hur värdefull jag var.
Du är stjärnan som föll, ifrån himmlen till jorden utan dig vore jag bara en av miljonen.
Håll hårt i min hand när änglarna faller säg ingen ting bara håll mig i handen.
Du är det finaste jag vet, det finaste ja vet.
Det är svårt att förklara när ord inte räcker till, kan inte ge dig allt jag önskar men du vet att jag vill.
När jag är ledsen tänker jag tillbaks på 29/4 dagen det blev vi och jag fick allt som jag önsksat.
Jag tror ingen förstår det vi delar tillsammans,
när vi är med varandra känns som tiden stannar.
Du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje,
trodde aldrig att kärlek kunde kännas så här rätt.
Jocke du är allt som jag nånsin velat ha,
varje andetag med dig känns så underbart.
Jag säger så mycket men det här är sant,du är den rätta så håll hårt i min hand.
Första ögonkastet det var kärlek redan då,  du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på.
Vi ska vara dom som klarar alltin tillsammans, och har jag dig vid min sida skiter jag i allt annat.
Håll hårt i min hand när änglarna faller säg ingen ting bara håll mig i handen.
Du är det finaste jag vet, det finaste ja vet.






Kommentarer
Postat av: Petra - Mamma till Kevin och Nathalie

Hej vill tipsa dig om tävlingen i min blogg :)



http://petramkevin.blogspot.com/2011/04/tavling-vinn-valfri-namnmossa.html



Kram

2011-04-14 @ 16:09:39
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0